zaterdag 10 december 2011

Fapmarathon.

(05-09-2011)

Leuke naam, maar wat is een fapmarathon?
Ik dacht aan een marathon waar de deelnemers met een fap lopen. Maar dan nog weet ik niet wat een fap is.

Gelukkig is er internet en is het op te zoeken. Als er ‘fap’ bij Google word ingetikt, komen veel mogelijkheden langs . . .

Familiaire adenomateuze polyposis is een erfelijke aandoening die multipele poliepen in de darmen veroorzaakt.”
In gedachten zie ik een heleboel lopers met een fap aandoening een marathon lopen. En dan rijd er geen bezemwagen achter aan, maar een toiletwagen. Na elke kilometer mag een marathonloper even de toiletwagen in om . . .

Federatie Amateur Podiumverenigingen.”
“Achter de vorige fapmarathonners zie ik deze fappers lopen. Het zijn amateur podiumbeesten en zij doen de vorige groep na, zodat de toiletwagen goede zaken doet.

“Frysian Aviaton Photo.”
Deze lopen als hekkensluiter helemaal achteraan om alles op de gevoelige plaat vast te leggen. Wel of niet voor het nageslacht.

Uiteraard is de toiletwagen een verbouwde Peugeot 908 HDI FAP (serieus, die bestaat!). En de toiletwagen is voorzien van een fapfilter. Ook wel roetfilter genoemd.

Zo zie ik in gedachten een fapmarathon voorbijkomen.
Nu ik voorbereid ben, begin ik het stukje te lezen. Maar na het lezen van de derde zin van dit nieuwsbericht, bleek dat ik het helemaal verkeerd had.
Het gaat niet over mensen met een fap aandoening.
Het gaat niet over een vereniging van podiumbeesten.
Het gaat niet over een fotovereniging.
Het gaat niet over een auto.

Het gaat over . . .
Lees het zelf maar!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten