dinsdag 24 januari 2012

Fetish.

(17 februari 2011)

Ik heb een fetish. Een heel lekkere fetish.
Als dev naar zijn bak gaat, mogen Grytsje, Mikey en ik mee. Dat doet dev nu nooit als ik naar mijn bak ga. Hij staat niet eens op.
Maar goed, als dev naar zijn bak gaat om zijn behoefte te doen, worden wij altijd lekker gekriebeld. Ik zie mij dev nog niet kriebelen als hij met mij mee de bak in zou gaan. Ik zie het al voor me, dev die kroelt van genoegen omdat ik met mijn pootje in zijn nek kriebel. Rollend door de kattenbakkorrels van genot. Pootjes omhoog, oogjes toegeknepen en maar genieten. Jammer dat de kattenbak zo klein is. . .

Waar was ik gebleven?
Ojah, ik heb een fetish. Als dev naar zijn bak gaat, ren ik mee met hem. Niet voor dat gekriebel van hem, al is dat erg lekker. Ook niet omdat ik bang ben dat Grytsje of Mikey meer aandacht krijgen dan mij. Ik hoef die hele aandacht niet te hebben van dev als we met z’n allen op dev zijn bak zijn. Ik ga voor iets heel anders mee. Als dev op zijn bak zit, zijn dat de enige momenten dat ik met mijn fetish bezig kan zijn.

Zucht . . . mijn fetish . . .

Ik raak alweer helemaal in een extase als ik er aan denk.
En ik word weer furieus als ik er aan denk wat dev vandaag deed!!
Ik dacht dat hij een hand naar mij uitstak om mij te kriebelen, zodat ik nog meer zou kunnen genieten van mijn fetish.
Maar nee, hij ging mijn koppie voorbij.
Hij kwam aan mijn fetish!!
Ik sprong overeind en begon de hand van dev te meppen.
Hard. Heel hard.
Niet met mijn nageltjes, hoor. Ik wil nog langer leven dan vandaag.
Maar dev reageerde niet.
“Blijf van mijn  fetish af!!” gilde ik met mijn mooie operastem.
Maar dev reageerde hier ook niet op.
Ik. . .
Ik werd. . .
Ik werd nog bozer!!

Ik ging weer in de aanvalshouding zitten. En nu zou ik wel mijn nageltjes gebruiken!!
Reken maar van Yess!!

Maar. . .
Maar dev zijn hand gaat niet naar mijn fetish?
Zijn hand komt er wel heel dichtbij, maar het gaat hem niet om mijn fetish.
Hij pakt een nieuwe wc-rol en laat mijn fetish met rust.
Van genot laat ik me weer vallen.
Vol met mijn hele gewicht op mijn fetish.

Oké, er zit nu een rol minder in dat plastic, maar het is er nog.
Met genot zet ik mijn tanden erin, er zijn al veel gaatjes.
Ik kroel, ik draai, ik snor, ik. . . ik geniet!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten