woensdag 21 december 2011

YESSSSS

(15 januari 2011)
Afgelopen nacht was het zover. Grytsje stapte het bed af en ik kon erop.
Wow, wat een sensatie daar zeg. Die houtzagerij van dev klinkt nu nog veel harder. Ik loop wat heen en weer om te kijken of er wat te beleven valt, maar het is echt een saaie bende op het bed van dev. Kan me voorstellen dat Grytsje ervan in slaap valt.

Hoogste tijd om daar verandering in te brengen.
Ik ga beginnen met wat rek en strek oefeningen: ik ren naar de zijkant van het bed, spring eraf, ren onder het bed door, spring dan weer op het bed en steek hem dwars over naar het beginpunt. En dat ga ik minstens 10 x doen.

Het helpt niet, het blijft een saaie bende hier op bed.
Dan moet ik maar iets nieuws verzinnen. De stoftroep onder dat bed is toch al niet goed voor mijn gezondheid.
‘Weet je wat? Ik ga rondjes over het bed heen rennen, het is groot genoeg hier.’
Snel ren ik rondjes, maar bij het derde rondje gaat het fout. Ik weet niet wat er gebeurde, maar omdat er iets onder het dekbed bewoog, werd ik het bed afgeduwd.
Ik spring weer op bed en begin weer opnieuw, ik moet er toch minstens 10 doen. Maar bij het tweede rondje gaat het weer mis. Maar ik zie nu hoe het komt, dev steekt heel snel zijn been uit en schopt mij zo van het bed. Ik laat me niet kennen, want ik wil aan die 10 rondjes komen en heb er nu pas vijf gehad.
Ik spring weer op het bed, maar voor ik kan beginnen, zegt dev iets over ‘liggen op bed’ en ‘op bed hoort men te slapen’. . .
Het klinkt als een hele preek, maar mijn lol is er nu wel af, ik ga maar weer. Kan die sjagrijn weer doorgaan met zijn houtzagerij.

O jah, gisteravond was er ook nog iets leuks.
Ik lag op schoot bij dev. Hij kriebelde heerlijk door mijn vacht en ik genoot volop. Grytsje zag dat en wilde ook op schoot. Ik blies eens naar Grytsje en dat maakte indruk. Ze blies niet terug, maar kwam ook niet op schoot.
Die euforie duurde niet lang, want Grytsje weet niet van ophouden als ze iets wil.
Ik liet Grytsje toch maar toe op schoot, dev heeft twee handen, dus kan hij ons allebei tegelijk kriebelen. Het ging hartstikke goed, we deden niks tegen elkaar. Kon ook niet, want we genoten allebei volop van dat gekriebel van dev. Ik lag languit en Grytsje stond op de schoot van dev. Maar Grytsje wilde ook liggen, dus deed ze dat ook. Ze lag wel een beetje op mij, ik vond het eerst wel eng, maar ik genoot teveel van het gekriebel om weg te gaan of te protesteren.

Mikey keek dat eens aan en wilde ook aandacht en op schoot. Zonder dat Grytsje en ik elkaar aankeken, haalden we uit naar Mikey. Beide gaven we Mikey een paar flinke meppen op zijn kop. Mikey trok zich er eerst niks van aan, maar na genoeg meppen, ging hij toch maar weer weg.
Ik wilde nu Grytsje ook een mep geven, zodat ze weer weg zou gaan en ik dev voor mij alleen had, maar ze was me voor. Drie hele harde meppen kreeg ik en ze keek me toch boos. . .
Ik ben maar weer van schoot gegaan. Dat was wel jammer, maar het was heel leuk om samen met Grytsje Mikey een paar meppen te geven.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten