woensdag 18 januari 2012

De Verbouwing 1

Ik weet dat er een aantal lezers/lezeressen zijn die mijn verbouwing volgen. Speciaal voor hun, en voor iedereen die het interesseert, een berichtje over de laatste ontwikkelingen.

Klik op de banner om op de Verbouwingsite te komen.
Op de site staan ook de plannen die ik heb voor dit huisje, compleet met schematische tekeningen. Lees alles maar eens rustig door en bekijk de foto’s die ik heb geplaatst.
Wil je direct naar de laatste ontwikkelingen, klik dan in de linkerkolom op de datum van vandaag (18 januari 2012).

Op de Verbouwingsite kunnen geen berichtjes worden achter gelaten, maar dat mag hier wel natuurlijk.

Veel lees- en kijkplezier.

PS. Onderaan deze blogsite staat de banner ook.

1 opmerking:

  1. Heb natuurlijk gekeken. Moet eerlijk bekennen dat ik geen ballen verstand van verbouwingen heb.

    Ik vind het super knap zo met lichamelijke beperkingen/klachten dat je je waagt aan een verbouwing. Dan wel rustig aan, maar je doet het maar wel even.

    Het is ook wel een prachtig huis, daar kan je wel trots op zijn.

    Debby

    BeantwoordenVerwijderen