zondag 12 februari 2012

Blogvrijedag

Vandaag schrijf ik geen blog. Ik heb er geen zin in. Het is zondag en ik wil ook wel eens van mijn zondagse rust genieten en dan niet het gevoel hebben dat ik nog moet bloggen. Gewoon eens helemaal niets hoeven doen. Zalig lijkt me dat, dus vandaag geen blog.

Als ik wel zou bloggen, zou het een onzinblog worden. Een blog met totaal nutteloze inhoud en daar zit niemand op te wachten. Een serieus onderwerp heb ik vandaag geen zin in, want ik wil een blogvrijedag hebben. En dan kan ik wel een hoop onzin gaan neer kwakken hier, maar dan heb ik nog steeds geen blogvrijedag. Dus dat doe ik ook maar niet.

Ik weet het, ik had jullie gisteren al kunnen informeren dat ik vandaag een blogvrijedag neem, maar ik was gisteren nogal druk en had dus geen tijd om te bloggen.
Nu vragen jullie je natuurlijk af waar ik het dan zo druk mee had zodat ik geen tijd had om te bloggen.
Nou . . .
Dat ga ik dus niet vertellen, want ik schrijf vandaag geen blog.

Dus jullie weten het nu . . .
Vandaag geen blog van mij. Misschien morgen weer, want dan heb ik geen blogvrijedag.

1 opmerking: